150 тисяч на спідометрі. Досі їздить. Але більше стоїть в гаражі, бо пересів на електровелік - по місту ваще круть.
Час міняти сцепу.
Що трапилось за цей час.
1. Потік бачок радіатор пічки. Їздив майже місяць без пічки, бо смерділо тосолом у салоні. Виявляється, у МК треба розібрати всю торпеду, щоб витащити радіатор. За вихідні розібрав, і поміняв.
2. Заклинило термостат. Замінив.
3. Після того, як запрацював термостат, тиск став більший, потік радіатор охолодження. Дідько. Замінив.
4. У зв'язку з тим, що запчастини на карби постачались із московії, а поставок вже більше року немає, і сподіваюсь, найближчі років 70 не буде, вирішено було займатись електротранспортом. Розроблена і запатентована оригінальна рама складного електровелосипеда, зроблений дослідний зразок, який показав себе просто чудово. Відкатав вже майже рік. Вартість пробігу була 1.5 коп/км, з недавнього часу стала 3 коп. км. З урахуванням вартості бензину просто дарма. Кайфую.
А, ще з цікавого. Сдох тахометр. Буває працює, буває зависає у якомусь положенні і мертво. Буває вважає 2000 обертів за нуль, і відштовхується від них, тобто 1000 двигуна - це 3000 тахометра. Поки що не розбирався, в лом знімати приборку, так і їжджу.
__________________
Русские своих не бросают. Следовательно, кого бросили - тот не свой
Последний раз редактировалось primuss; 07.07.2023 в 22:04.
|