ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.06.2008, 11:33   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Ціна 31380, брав у кредит в банку аваль, при першому внеску 11380 решту витрат при купівлі та антикорозійній обробці склали майже 5000 грн.

Машину брав в сліпу, рахунок виписував у Бережанах в салоні машина знаходилась в салоні Тернопіль-Авто, коли оформляв документи в Тернопіль-Авто машина вже була у Бережанах, так що перший раз її побачив коли їздив реєструвати.

Недоліки такі як і в усіх:

Не відрегульована куліса, вчора поставив на місце, виявляється тепер на ричагу немає пружини упора на хід ричага на 5-ту та задню передачу все в коробці, на моїй старій таврії мені більше подобалось, але що цікаво всі передачі вмикаються досить легко.

При русі накатом на нейтралці двигун тримає обороти в середньому 1500 об/хв., при більших обертах холостий може плавати.

Гудить бензонасос, але при такому кріплені нічому дивуватись, бензонасос прикріплений до бака, який вже є підсилювачем звуку (грає роль барабана), так як має велику площу тай пустотілий. Резинові прокладки хоча і під хомутами кріплення є, але хомути затягнуті так що прокладки амортизуючих властивостей вже не мають, тому всі вібрації з бензонасоса передаються на бак і на мої вуха. Так що з часом доведеться переробити кріплення на більш м`яке, можливо і перенести бензонасос з баку на жорсткий лонжерон до якого кріпиться бак.

Є ще сумніви в правильності розвалу сходження, так як відчувається що машина трохи пливе на більших швидкостях.

Рештою всім задоволений. на СТО коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.06.2008, 12:29   #2
ked
 
ked
 
Адрес: город корабелов
Сообщений: 398
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Цитата:
Сообщение от Володимир

Є ще сумніви в правильності розвалу сходження, так як відчувається що машина трохи пливе на більших швидкостях.

коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло.
1. На больших скоростях - это на каких?
2. А откуда такая уверенность, что вы сами н шуруп не наехали?
ked вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.06.2008, 13:00   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Цитата:
Сообщение от ked
1. На больших скоростях - это на каких?
100 км/год. відчувається що машина ніби пливе, в нас є один такий участок догоги на трасі з нерівностями, так от коли я його на своїй старій таврії на швидкости 100 км/год проїзджав машина чітко тримала курс, а нову славуту в цьому місці чуть зносить вливо (нерівності припадають на ліві колеса) можливо впливає і те що немає розпорки на передніх стаканах, тай на рульових тягах стоять заводські м"які сайлентблоки, на старій таврії я спеціально ставив жорсткі кооперативні.
Цитата:
Сообщение от ked
2. А откуда такая уверенность, что вы сами н шуруп не наехали?
Ну враховуючи те що стержень шурупа не гладкий, тоді полюбому якщо його не вкручувати він полюбому продер би скат в місці проколу і шина сила б зразу після проколу, а так якщо його акуратно зактутити він собі нормльно сидів і шина не спускала. Шуруп доречі той же самий що і прикручені підкрилки.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.06.2008, 14:10   #4
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Забув додати, коли брав машину, мав можливість проїхатися в новенькому ланосі 1.4, якщо не брати шумність бензонасосу, то по шумності різниці немає.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.06.2008, 22:26   #5
Юран :)
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Цитата:
Сообщение от Володимир
Є ще сумніви в правильності розвалу сходження, так як відчувається що машина трохи пливе на більших швидкостях.
Резина дубовая идёт штатная, скорее она и не держит дорогу. В любом случае на нулевом ТО развал регулировать :wink:
Цена интересная тока - 1.3Li металик мне стояла 31 880грн. в мае...
  Ответить с цитированием
Старый 03.06.2008, 09:02   #6
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Цитата:
Сообщение от Juriy
Резина дубовая идёт штатная, скорее она и не держит дорогу. В любом случае на нулевом ТО развал регулировать :wink:
Та ні резина як на мій погляд м"яка (белшина), в мене на таврії стояла БЛ-85 так вона шуміла так що з відкритим вікном я ніколи не їздив тому що вуха закладало, а цієї майже не чути.

На старій таврії також машина плавала доки я не поміняв на рулювих тягах сайлентблоки м"які заводські на тверді кооперативні.

Цитата:
Сообщение от Juriy
Цена интересная тока - 1.3Li металик мне стояла 31 880грн. в мае...
Я рахунок брав десь 23 травня, і місяць тому також стільки коштувала, можливо ти взяв з магнітофоном?
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.06.2008, 20:31   #7
Юран :)
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Нет, люксы 1.3 без магнитолы идут щас. Просто твоя 1.2 люкс стоит 31380, моя 1.3 люкс - 31880. Сто долларов за сто кубиков дополнительных?
  Ответить с цитированием
Старый 04.06.2008, 11:11   #8
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Цитата:
Сообщение от Juriy
Нет, люксы 1.3 без магнитолы идут щас. Просто твоя 1.2 люкс стоит 31380, моя 1.3 люкс - 31880. Сто долларов за сто кубиков дополнительных?
Ясно, тобі просто повезло більше, я також хотів таку брати, але в Тернопіль в таких комплектаціях не возять, навіть немає в прайсах, довелось взяти з 1,2 а 1.3 є тільки з повним фаршем за 34 з копійками тисяч.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.07.2008, 14:33   #9
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Встановив бризговики http://tavria.org.ua/forum/viewtopic...opic_view=flat
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.07.2008, 11:33   #10
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Видалив катализатор http://tavria.org.ua/forum/viewtopic...opic_view=flat
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.09.2008, 14:29   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2

Зараз на спідометрі майже 1800 км, вірегулював клапана, цікаво як вони їх там на заводі регулюють, щуп 0.3 ні в один випускний не вліз, таке враження що всі регульовані були одним щупом 0.15 Різниці після регулювання клапанів не відчув.

Замінив масло, залив ShellHelix 10W40 напівсинтетику фільтр MAN великий. Після заміни масла відчутно що двигун працює краще.

Перейшов знову на 95 бензин, а то із зниженням ціни і якість бензину сильно впала.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 26.09.2008, 10:21   #12
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Встановив фаркоп

Встановив фаркоп, ціна фаркопа 210 грн, при встановленні довелось трохи переробити фаркоп, тому що він був розрахований на бензинову славуту і ценральне кріплення в мене попадало якорат туди де встановлено бензонасос. Також довелося трохи познущатись над вихлопною трубою (див. фото).
Изображения
Тип файла: jpg p9260572_201.jpg (149.5 Кб, 579 просмотров)
Тип файла: jpg p9260570_183.jpg (148.6 Кб, 428 просмотров)
Тип файла: jpg p9260569_642.jpg (148.1 Кб, 667 просмотров)
Тип файла: jpg p9260568_792.jpg (148.9 Кб, 385 просмотров)
Тип файла: jpg p9260575_946.jpg (142.8 Кб, 394 просмотров)
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.10.2008, 12:31   #13
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Встановив фаркоп

1900 км. Замінив масло в коробці, залив ТАД-17и барс, кременчуцького НПЗ. Каністра 2.7 л ціна білья 30 грн. Заливав через пробку, влізло рівно 2.7 литра в притик.
Після заміни коробка замітно працює тихіше, при переключені 1-2 передача незалежно від температури гаркання немає, до заміни було. З заводу напевне лиють МАСТ, я на старій таврії після вскривання коробки залив маст, так зразу при переключенні 1-2 почала гаркати, 80 тис. на різних маслах не гаркала а тут почала.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.10.2008, 11:17   #14
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re:

2000 км.
Вчора підключив комп до ЕБК, почистив помилки були дві напевне ще з заводу P1612 P0341, понизив обороти холостого ходу до 800 об/хв, при включеному дальному світлі та переодичному включенні вентилятора радіатора напруга бортової мережі залишилась незмінною 13,8 в, плавають трохи обороти, але надіюсь з часом усуну цей недолік.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.10.2008, 11:28   #15
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re:

Цитата:
Сообщение от Володимир
надіюсь з часом усуну цей недолік.
Таки усунув, шляхом збільшення G0xx до 56 уе, щоби Klz був рівним одиниці.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.10.2008, 12:48   #16
Vintus
 
Адрес: Макеевка. Донецкая обл.
Сообщений: 233
Длина: 1050мкм
Диаметр: 18мм
Отправить сообщение для Vintus с помощью ICQ Отправить сообщение для Vintus с помощью AIM
По умолчанию Re: Re:

А нет фаркопа для инжекторной, чтоб не мучаться? Устанавливал сам?
__________________

Vintus вне форума   Ответить с цитированием
Старый 25.10.2008, 10:02   #17
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re:

Цитата:
Сообщение от Vintus
А нет фаркопа для инжекторной, чтоб не мучаться?
Є, але коли я купляв я цього не знав, продавець видно також бо не поцікавився чи в мене інжектор, цей я взяв через те що кріпиться з заду він до лонжеронів, ті що я потім бачив для інжектора кріпляться до балки що біля бампера, а вона на мій погляд не є настільки жорсткою щоби до неї варта булоб чипляти фаркоп, тай немає гарантії що в процесі експлуатації вона не буде відриватися від кузова.
Цитата:
Сообщение от Vintus
Устанавливал сам?
Встановлював сам, коли в кінцевому резултаті фаркоп вже був готовий там хвилин 15 роботи щоби його вчіпити, трохи більше помучався з вихлопною, тому що її кілька разів потрібно було знімати і чіпляти щоби вигнути так щоби і до фаркопа не чіпляла, і щоби стала по центру прорізу в бампері.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 27.10.2008, 09:59   #18
Юран :)
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re:

Цитата:
Сообщение от Володимир
Цитата:
Сообщение от Володимир
надіюсь з часом усуну цей недолік.
Таки усунув, шляхом збільшення G0xx до 56 уе, щоби Klz був рівним одиниці.
Микас 10.3?
  Ответить с цитированием
Старый 05.11.2008, 10:06   #19
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re:

Цитата:
Сообщение от Юран :)
Микас 10.3?
На корпусі написано 10.3, але якщо глянути на паспорт то написано 11.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.12.2008, 08:44   #20
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию 2700 км

2700 км.

Замінив свічки на Бріск Ітріум, хоча можна було і не міняти.

Були проблеми із датчиком фаз (деталі тут http://tavria.org.ua/forum/viewtopic...r=asc&&start=0) поставив новий, обійшовся 60 грн.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.12.2008, 09:01   #21
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию 3000 км

3000 км, при включенні запалювання загорілась лампочка "Chek Engine", на роботі двигуна не сказалось ніяк, коли підключив комп виявилась помилка "P0505-Неисправность цепи управления регулятором холостого хода". Після обнулення помилок все ОК, видно з настанням морозів починають окислятись контакти.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.01.2009, 23:29   #22
Грин
 
Грин
 
Адрес: Свердловск Луганской обл
Возраст: 47
Сообщений: 331
Машина: СЛАВУТА-2008дек
Длина: 1390мкм
Диаметр: 19мм
Отправить сообщение для Грин с помощью ICQ
По умолчанию Re: 3000 км

Всем привет! Получил в декабре Славуту по линии собеса- я тавровод с ручным управлением. И сразу

заинтересовался прошивкой ЭБУ. Сам я занимаюсь ремонтом электроники и шарю в компах, есть ноут. Просвятите,

какой кабель для диагностики и прошивки нужен, где его купить, какие проги нужны и где скачать

эконом.прошивку( или эконом-спорт, две в одной)? Я так понимаю МИКАС 10.3 у меня должен быть, но сам не

смотрел еще. Вот тут http://filebaze.ru/category-74/ проги для прошивки нарыл (региться нужно на сайте),

но какие мне нужны не знаю.
Заводская прошивка не нравится, что газует сама при накате на скорости более 60км/час, да и расход около

10литров, но обкатка и зима понятно. Мне инфа нужна для моей машины и только, зарабатывать на этом я не

собираюсь, не в том положении я.
Подскажите кто что знает.
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны.
Грин вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.01.2009, 11:44   #23
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Сообщений: 3,950
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 16320мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию Re: 3000 км

Цитата:
Сообщение от Грин
10литров, но обкатка и зима понятно. Мне инфа нужна для моей машины и только, зарабатывать на этом я не

собираюсь, не в том положении я.
Подскажите кто что знает.
Якщо заробляти не збираешля, тоді знайди толкового дядька щоби перепрошив, безкоштовних програм для перепрошивки М10-11 немає, а якщо купити програми для перепрошивки микаса 10-11 то потратиш 2000-3000 грн. перепрошивка обійдеться десь у 150 грн. Всі відповіді на твої запитання є на сайті www.chipsoft.ru (щоби бачити всі зсилки потрібно зареєструватись)

Можна пристосуватись и до стандартної прошивки, мене зараз в принципі влаштовує все. Після всіх операцій описаних вижче враховуючи що зима росхід в змішаному циклі з прогрівами в мене при останньому замірі склав 6.8 л/100км (аби не вректи). Заправив повний бак, проїхав 300 км, хотів залити 20 л, та все не влізло, бензин потік через горловину.
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.01.2009, 22:30   #24
Грин
 
Грин
 
Адрес: Свердловск Луганской обл
Возраст: 47
Сообщений: 331
Машина: СЛАВУТА-2008дек
Длина: 1390мкм
Диаметр: 19мм
Отправить сообщение для Грин с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: 3000 км

Цитата:
Якщо заробляти не збираешля, тоді знайди толкового дядька щоби перепрошив, безкоштовних програм для перепрошивки М10-11 немає, а якщо купити програми для перепрошивки микаса 10-11 то потратиш 2000-3000 грн. перепрошивка обійдеться десь у 150 грн.
Думаю не боги горшки обжигают. Предпологаю, что программатор(как не громко звучит) не сложнее чем тот, которым прошивают мобильники или ЕПРОМки в телевизорох. А если использовать только для одного вида ЭБУ то подойдет типа дата-кабеля? И Неужели прогу для прошивки кто-то уже не выложил в интернете на халяву?
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны.
Грин вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.01.2009, 00:15   #25
Грин
 
Грин
 
Адрес: Свердловск Луганской обл
Возраст: 47
Сообщений: 331
Машина: СЛАВУТА-2008дек
Длина: 1390мкм
Диаметр: 19мм
Отправить сообщение для Грин с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Re: 3000 км

Да вот же нашел http://www.masterkit.ru/info/magshow.php?num=391 USB адаптер для тюнинга инжекторных двигателей автомобиля и ничего сложного!
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны.
Грин вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:09. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.