Показать сообщение отдельно
Старый 08.01.2024, 15:59   #25
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,105
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 26410мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Storag Посмотреть сообщение
Ха, колись давно, на початку 2000-х власник Пежо-605 скаржився, що пошкодив на бампері наклеєну гумову вставку. Так у офіціалів та гумова стрічка коштувала 800 американських президентів. У твоєму випадку це ще дуже дешево
Роботу свою виконують, та й добре, тим більше що оригінал не резина а пластик, пишуть що дуже часто гублять, та й спосіб кріплення такий https://www.drive2.ru/l/1675825/?page=0#comments що краще не ставити.
Цитата:
Сообщение от Storag Посмотреть сообщение
Те, що не влазить більше 2 літрів, напевно залежить від способу зливання - тобто якась частина оливи залишається в коробці. Може відкачують, прочитавши що пробка для зливу відсутня.
Я в таврокоробку вливав поки влазило, до різьби заливного отвору, і завжди це було більше ніж вказувала інструкція.
Навряд чи відкачаєш, бо під отвором вал, коли відкриваєш пробку то масло довго тоненькою цівкою тече, тут хіба що задницею заїзжати на естакаду і тоді зливати.

Як би там не було, але результат є, якщо раніше під час руху синхронізатор першої міг просто не зпрацювати і був хруст шестерень, то зараз він на 1-2 секунди не дає втикнути першу передачу.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием